Makosas

Pristatymas ir Grąžinimas

Pristatymas

Kiek kainuoja siuntos pristatymas?

Visiems užsakymams pristatymas yra nemokamas.  

Kiek laiko užtrunka pristatymas?

Įprastai siuntą pristatome per 1-4 darbo dienas po užsakymo pateikimo. 

Ar galima atsiimti prekę iš parduotuvės?

Prekių atsiėmimas iš mūsų buveinės nėra galimas, Jūsų
patogumui visus užsakymus nemokamai pristatome į Jūsų nurodytą adresą.    

Ką daryti, jei pagalvė neatvyko per nurodytą pristatymo laiką?

Mes stengiamės visas siuntas pristatyti per nurodytą
pristatymo temriną. Jei Jūsų siunta vėluoja, pasitikrinkite siuntos numerį www.dpd.lt puslapyje, ir susisiekite su DPD klientų aptarnavimo centru 8 5 210 6750

Grąžinimas

Gavau pažeistą pakuotę/prekę.

Mes stengiamės siuntas supakuoti taip, kad jos nebūtų pažeistos gabenimo ir prstatymo metu. Jei jūsų pakuotė buvo pažeista, atsiųskite mums nuotrauką el. paštu info@makosas.lt ir mes pasistengsime kuo greičiau Jums padėti.  

Prekė neatitiko mano lūkesčių.

Prekę klientas gali grąžinti ir atgauti už juos sumokėtus pinigus (pinigų grąžinimo garantija) per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. 

Pinigų grąžinimo garantija klientas gali pasinaudoti, jeigu prekės nebuvo naudojamos, nebuvo išpakuotos ir yra nesugadintos. 

Apie norimą grąžinti prekę, pirkėjas privalo pranešti, todėl prašome prieš grąžinant prekę susisiekti su mumis ir parašyti mums el. laišką adresu: info@makosas.lt 

Visas prekės grąžinimo išlaidas padengia klientas.

Aš grąžinau prekę, bet dar negavau pinigų grąžinimo.

Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 7 dienų, po pristatymo mums. Jei šis terminas jau praėjo, tačiau vis dar negavote grąžinamosios išmokos, rašykite mums el. paštu info@makosas.lt

0
    0
    Cart
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę